Kan dere fikse på noen bilder i tråden linket i innlegget?

Her kan forumets regler leses. Informasjon om forumets drift og bruk vil også postes her. Dette er også stedet for å skrive beskjeder eller spørsmål som har med drift eller bruk av forumet å gjøre.

Moderator: Moderatorgruppen

Post Reply
Tahnee
Fast plass
Fast plass

Kan dere fikse på noen bilder i tråden linket i innlegget?

Post by Tahnee » Tue Feb 15, 2011 00:35

I denne tråden på side 8 er noe rav ruskende galt med bildene.

En unge er avbildet der det angivelig var ei bikkje før, men nå er bikkja vekk og ungen er der. Teksten sier den er fra et av Englands beste oppdrett!!! Hallo! Noe er veldig galt der!!

Kan dere som modder og eller adm i dette forum se på det der? Det er flere andre bilder som også viser alt annet enn kjæledyr. Men jeg reagerte mest på denne ungen jeg da, som er omtalt som bikkje! :shock:

Suebird
Administrator

Re: Kan dere fikse på noen bilder i tråden linket i innlegge

Post by Suebird » Tue Feb 15, 2011 01:27

Ja, dette var ikke helt som det skulle nei! Vi skal ordne, Tahnee :tob: Takk for tipset :)
"I used to think of you that way, you know. Like the sun.
My personal sun. You balanced out the clouds nicely for me."
He sighed. "The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse." Bella/Jacob - Eclipse

Tahnee
Fast plass
Fast plass

Re: Kan dere fikse på noen bilder i tråden linket i innlegge

Post by Tahnee » Tue Feb 15, 2011 11:52

Tusen takk for at dere har ordnet det. Skjønner dessverre altfor godt at dere er syke og at det ikke er lett å ha oversikt over hele forumet med så utrolig masse tråder og innlegg til enhver tid. :klem:

Var så vondt å se den ungen omtalt som om den kom fra et oppdrett..
Jeg har opplevd grov mobbing og mishandling, så det vekket til liv noen mønstre i meg å se dette uskyldige barnet beskrevet som om det var en hund. Så da reagerte jeg ganske sterkt.

Programmet en laster opp bilder med her inne må ha tullet for jeg har sett en hund der det barnet var. Så i ettertid at bildene ble lagt inn så må programmet ha tullet, og så har de som har lagt inn bildene ikke sett det og derfor ikke gjort noe med det.

Takk for at det er ordnet. :rose:

Post Reply