Beate og Nala takker av

Her kan forumets regler leses. Informasjon om forumets drift og bruk vil også postes her. Dette er også stedet for å skrive beskjeder eller spørsmål som har med drift eller bruk av forumet å gjøre.

Moderator: Moderatorgruppen

Saturn
Stamgjest
Stamgjest

Re: Beate og Nala takker av

Post by Saturn » Mon Nov 21, 2011 14:07

Ønsker dere begge lykke til videre, :to: :sol:

og tusen takk for jobben dere har nedlagt gjennom mange år
her på dette flotte forumet!! :klem: :rose: :rose: :rose:
Litt ute av kurs for tiden...

TaleAfrika
Stamgjest
Stamgjest

Post by TaleAfrika » Mon Nov 21, 2011 14:43

Tusen, tusen takk for jobben, innsatsen, timene, meningene og ellers alt annet dere har delt og gjort for dette forumet! Ønsker dere masse lykke til hvorenn og i hvilken retning livet deres tar nå! :rose:
Også håper jeg at dere fremdeles titter innom her en gang iblant :snill:

:klem: fra Tale
~ Fremfor alt må menneskene lære å elske livet. -Fjodor Dostojevskij

Hilsner og klemmer fra Tale :)

shadow
Bofast
Bofast

Post by shadow » Mon Nov 21, 2011 15:07

Tusen tusen takk for flott innsats!! :sol:
- Shadow

Er under behandling ved Norsk borreliosesenter og Strømmen medisinske senter med god effekt.

Tussen
Groddfast
Groddfast

Post by Tussen » Mon Nov 21, 2011 16:56

Jeg blir litt tom for ord, rett og slett. Men jeg er utrolig takknemmlig for den jobben dere har gjort. En jobb jeg tror innimellom har vært større enn noen av oss vanlige brukere kan ane.

Jeg ønsker dere lykke til med off-forum-aktiviteter, takker for alle gode minner her inne, og håper dere ikke forsvinner helt ut av bildet selv om dere ikke trenger å følge med på alt som foregår her lenger :wink: .
Tussen
---------
"Jeg har aldri mislyktes, jeg har bare funnet 10.000 måter det ikke fungerer på!"
Thomas Edison

helt meg selv
Bofast
Bofast

Post by helt meg selv » Tue Dec 06, 2011 14:49

Det er en tid for alt!

Dersom noen opplever at forumet trekker dem ned bør de holde seg unna, for da er ikke dette det rette stedet å være.
Takk for god innsats! Og takk til dere som overtar roret, slik at det fortsatt kan være et ME-forum når man trenger det.

Ikke alt varer alltid, det er godt å gå når beina blir rastløse (i overført betydning, selvsagt). Lykke til videre med personlige prosjekter!
.. med ønske om gode dager!
Bloggen min

ijsbeer
Husvarm
Husvarm

Post by ijsbeer » Mon Dec 12, 2011 21:52

Tusen takk for jobben dere har gjort! Ønsker dere alt det beste videre.
Det betydde mye for meg at dette forumet var her når jeg fikk høre jeg kanskje hadde M.E. Jeg er veldig takknemlig for all jobben som nedlegges i å opprettholde forumet.

DragonEye
På øverste hylle
På øverste hylle

Post by DragonEye » Fri Jan 06, 2012 23:41

Tusen, tusen takk, Beate og Nala! :klem:

Det er rørende å lese innleggene deres, vi er mange som er evig takknemlige for dette stedet! Dere har gjort en vanvittig god jobb! :snill: Husker tilbake da jeg var ny og fant dette stedet med disse herlige menneskene jeg møtte her, som hjalp og kom med råd, oppmuntring og klemmer. Vi ble en familie her inne! Og når nye kom til, kunne jeg også være en av dem som hjalp og støttet litt, samtidig som jeg søkte hjelp og støtte selv. Det var en god følelse. Det siste året har jeg vært fraværende, for det har blitt litt overveldende å følge med her inne så godt som i begynnelsen. Men jeg har forumet vårt og menneskene her i hjertet mitt hele tiden, og ofte i tankene mine! :snill: Har begynt å titte litt innom igjen nå nylig, og kjenner at jeg gjerne vil vite ALT som har foregått... hehe... men, som dere sier; det er en tid for alt! :snill:

Ønsker dere det beste videre, kjære Beate og Nala! :rose: :klem:
Det ordner seg nok! ;)

hjerter
Rotfast
Rotfast

Post by hjerter » Sat Jan 07, 2012 19:01

Selv om jeg aldri var her da forumet startet må jeg få lov å takke dere.
Leste Beate sitt innlegg om hvordan forumet ble til og ble rørt.
Dere er fantastiske mennesker og jeg kunne ikke vært dette forumet foruten.
Med så lite kunnskap og forståelse om ME så har dette forumet ihvertfall gjort min hverdag lettere.
Jeg har også lært mye som har reddet meg fra å ikke bli verre og under utredningen fikk jeg masse oppmuntring og støtte.
Takk til dere alle og masse lykke til videre Beate og Nala :rose:
Tenk at det er 3 år siden jeg ble medlem her og fremdeles kriger mot de samme symptomene...

hjerter
Rotfast
Rotfast

Post by hjerter » Sat Jan 07, 2012 19:03

Hvem driver forumet videre? Kanskje jeg er dum som ikke finner det ut, men henger ikke heeelt med for tiden så beklager å måtte spørre.
Tenk at det er 3 år siden jeg ble medlem her og fremdeles kriger mot de samme symptomene...

marimor
Administrator

Post by marimor » Sun Jan 08, 2012 00:58

hjerter wrote:Hvem driver forumet videre? Kanskje jeg er dum som ikke finner det ut, men henger ikke heeelt med for tiden så beklager å måtte spørre.
Foreløpig er det brukerne Tina, Marimor, Milou og Suebird som driver videre, men vi oppfordrer dere til å søke på "stilling" om det kunne være av interresse :tob:
Be yourself, everybody else is taken :snill:

hjerter
Rotfast
Rotfast

Post by hjerter » Sun Jan 08, 2012 15:29

:tob:

Eirran
Administrator

Post by Eirran » Sun Jan 08, 2012 21:49

Marimor: Husk at jeg lurer i bakgrunnen og passer på dere hehe
[url=http://www11.nrk.no/urort/user/?id=30627]Du må værra frisk for å værra sjuk[/url]

Post Reply