Fastlege i Drammensområdet

Noe du synes det er viktig alle leser? Post det her. Tråder vil bli flyttet til passende underforum etter en stund.

Moderator: Moderatorgruppen

Post Reply
sofaslitern
Ny bruker
Ny bruker

Fastlege i Drammensområdet

Post by sofaslitern »

Hei !

Første gangen jeg skriver noe her, men trenger virkelig hjelp med noe. Trenger en fastlege som forstår M.E. Har hatt det nå i ca 6 år, og trenger en lege som kan hjelpe med ting som søvnproblemer og andre private problemer, men som forstår hvordan det er å ha det som M.E syk. Byttet fastlege i januar, den forrige jeg hadde ga meg alt mulig av piller mot innsovningsproblemene mine, uten og tenke gjennom eller vite helt hva hun ga meg. Min nye lege sa til meg; "det er noe du må godta og bli vant med". Her er problemet, jeg sovner ikke før 5 om nettene, bor med samboer i leilighet, og det påvirker forholdet ganske mye at jeg aldri legger meg med han. Har prøvd blandt annet circadin og flere i samme kategori uten god effekt. Fikk noe effekt, noen ganger av circadin, men fikk så mange av bivirkningene at det ikke er aktuelt å ta disse for ofte. Trenger virkelig en fastlege som kan hjelpe meg, og gjøre at jeg får en bedre livskvalitet.

Vet ikke helt hvordan dette innlegget ble, men er virkelig frustrert, har også veldig mange tanker og ting jeg har litt problemer med ellers, så vanskelig å få alt rett alltid.

:trøtt:

Ruski
Ny bruker
Ny bruker

Re: Fastlege i Drammensområdet

Post by Ruski »

Hei,
Jeg har en super lege, men veit ikke enda hvordan han vil forholde seg til ME-diagnosen. Jeg har nettopp fått den og han har permisjon og er ikke tilbake før i beg av juni. Men, uansett så tar han seg tid til å høre, føler virkelig at det er meg det dreier seg om når jeg er der. Han heter Dr Andreas Bjørlo, Åssiden Legesenter.

Ha en fin dag :-)

Post Reply