uføreforening!

Noe du synes det er viktig alle leser? Post det her. Tråder vil bli flyttet til passende underforum etter en stund.

Moderator: Moderatorgruppen

Onar
Husvarm
Husvarm

Re: uføreforening med fordeler til medlemmene

Post by Onar »

En oppdatering!

Jeg har akkurat registrert http://www.uforeforening.com . På den foreløpige siden (som vil dukke opp på nett i morgen) kan folk melde seg på nyhetsbrev. Da blir det lettere å holde alle oppdatert.

Så nå er vi et skritt videre, det begynner å bli noen som har vist sin interesse og sent mail til uforeforening@gmail.com

Jeg tenker at foreningen vil bli en blanding av å arbeide for rettigheter, synliggjøring, en nett arena med forum med mer (hvor folk kan diskutere og utveksle erfaringer og støtte hverandre i ulike problemstillinger), medlemmene kan få tilbud fra firmaer strøm, bensin, og mye annet, Akkurat som andre fagforeninger. Poenget er at vi skaper en arena for oss hvor vi kan agere ovenfor politikerne, og opplyse de som hetser oss - og støtte hverandre Ting går i rykk og napp, er selv ufør. Men uansett, vi trenger din hjelp - å spre ordet og linken på nett.

Så spre linken uforeforening.com til dine facebook venner, e-post kontakter og i diskusjonsforum (Det jeg ofte gjør er på VG.no klikke på navnet til debattene og sende de en beskjed via deres facebookside, dette funker). SÅ BLIR VI FLER.

Jeg tenker slik at når vi er mange nok så registrerer vi foreningen offisielt.

LA OSS SAMMEN BLI STERKE;)
er glad for og takker for din interesse!

Onar
Husvarm
Husvarm

Re: uføreforening med fordeler til medlemmene

Post by Onar »

Ps. kunne dere også poste linker til ulike uføre forum -slik at vi kan spre ordet?

Hadde satt pris på det...

Post Reply