Sliter du med NAV; bli med i NAV-KAMP nå!

Noe du synes det er viktig alle leser? Post det her. Tråder vil bli flyttet til passende underforum etter en stund.

Moderator: Moderatorgruppen

Post Reply
Svalestup
Husvarm
Husvarm

Sliter du med NAV; bli med i NAV-KAMP nå!

Post by Svalestup »

Blir du mobba av saksbehandler eller får du ikke de rettighetene du har krav på? Eller kanskje du føler deg alene mot all den juridiske kompetansen som NAV har og ønsker støtte av andre i samme situasjon?

NAV-KAMP har over 4000 medlemmer og det er gratis å være medlem her. Her får du ærlige råd og veileding.

Gruppen er i sterk vekst og Du er hjertelig vekommen. Sammen er vi sterkere.

Meld deg inn i gruppen "NAV-KAMP" på Facebook:

https://www.facebook.com/groups/1503027 ... 2/?fref=ts

Simira
Moderator

Re: Sliter du med NAV; bli med i NAV-KAMP nå!

Post by Simira »

Nå er ikke jeg på facebook, så det utgår for meg. Men litt spent på hvem som gir råd. Er det synsere og folk som har (dårlig?) erfaring med å sloss med NAV, eller folk med juridisk kunnskap og god kjennskap til systemet fra andre sider enn som offer?

krikkert
Groddfast
Groddfast

Post by krikkert »

No hev eg inga erfaring med NAV-KAMP - av prinsipp følgjer eg ikkje slike grupper, og ho er ei lukka gruppe - men erfaringa mi frå andre åpne grupper er at det er mykje brukarerfaring med låg grad av kvalitetskontroll.
krikkert er jurist med spesialisering i trygderett og tidligere ansatt i NAV. Mine svar er ikke offisielle svar. Jeg tar ikke imot spørsmål per PM lenger.

hufsamor
Groddfast
Groddfast

Post by hufsamor »

Hipp hurra for me forum som har krikkert!
Han kan både det juridiske OG nynorsk!

Svalestup
Husvarm
Husvarm

Post by Svalestup »

Jeg ba ikke om din mening ChristerA og din erfaring er mer fra den andre siden av bordet! :D

Ditt område er diskusjon.no og NAV spalta her inne. Her gjør du gode jobber.

Denne gruppen er ment for NAV-brukere og din cv indikerer at du ikke er bruker av NAV pr tid. Men du er velkommen til å bli medlem, om du vil!

Jeg er ikke aktiv skribent i denne gruppen, men det kan være støttende for mange å se andre i samme situasjon. Mange stamper alene i årevis i og mot NAV systemet, det kan være en hard kamp. Saksbehandlingstidene er laaange og støtten fra NAV kan være liten. Sammen finner man ofte støtte. Selv om rådene kanskje ikke er de mest kvalifiserte så vider det omsorg.

Det kan være tøft å kjempe mot NAV, men har man aldri gjort det så forstår man det heller ikke.

Simira
Moderator

Post by Simira »

Svalestup wrote:Jeg ba ikke om din mening ChristerA og din erfaring er mer fra den andre siden av bordet! :D

Ditt område er diskusjon.no og NAV spalta her inne. Her gjør du gode jobber.

Denne gruppen er ment for NAV-brukere og din cv indikerer at du ikke er bruker av NAV pr tid. Men du er velkommen til å bli medlem, om du vil!

Jeg er ikke aktiv skribent i denne gruppen, men det kan være støttende for mange å se andre i samme situasjon. Mange stamper alene i årevis i og mot NAV systemet, det kan være en hard kamp. Saksbehandlingstidene er laaange og støtten fra NAV kan være liten. Sammen finner man ofte støtte. Selv om rådene kanskje ikke er de mest kvalifiserte så vider det omsorg.

Det kan være tøft å kjempe mot NAV, men har man aldri gjort det så forstår man det heller ikke.
Det var vel antagelig en respons til mine spørsmål. Og en bekreftelse på mine mistanker. Det kan sikkert være nyttig for noen, men i såppas viktige saker så foretrekker jeg å forholde meg til fagkompetanse. Ikke minst fordi forholdene er såppas ulike mellom de forskjellige NAV-kontorene og saksbehandlerene at en persons erfaringer ikke nødvendigvis hjelper andre så mye. Men regelverket og retningslinjene gjelder derimot for alle.

Post Reply