Dele erfaringer

Noe du synes det er viktig alle leser? Post det her. Tråder vil bli flyttet til passende underforum etter en stund.

Moderator: Moderatorgruppen

Post Reply
Just Me
Ny bruker
Ny bruker

Dele erfaringer

Post by Just Me »

Hei!
Er ny i dette forumet, er forsåvidt ny med ME-diagnosen også.
Jeg håper å få noen råd og tips fra folk som faktisk har samme diagnose som meg! Får råd fra alle jeg møter men de har ingen kunnskap eller kjennskap til hvordan det faktisk føles.

Det jeg sliter MEST med er ekstreme leddsmerter, spesielt i armer, men også resten av kroppen. Er veldig ustø, har store konsentrasjons vansker og sliter veldig med å finne de rette ordene når jeg prater. (er egentlig god til å ordlegge meg). Er svimmel, kvalm og kaster opp en del. Søvnproblemer og selvfølgelig utmattet store deler av tiden.

Er intressert i å høre andres erfaringer.

Men synes ikke synd på meg selv, blir bare enormt lei når man ikke lenger kjenner igjenn kroppen sin.
Har en enorm støtte i kjæreste og venner, jeg er HELDIG der :D

Har en del spørsmål og setter stor pris på om noen kan svare på noen av disse!

1. Er det noen som går på medisiner mot smertene og kvalmen?
2. Har noen prøvd behandling som har hjulpet? Naprapat,akupungtur osv...
3. Har man rett til noe i forhold til nedbetaling av lån fra lånekassen når man er ME syk og ikke klarer å jobbe så mye?
4. Har man rett på å få dekt behandling, f.eks fysio, trening, basseng osv når man har ME?

Har søkt på nett men har ikke konsentrasjon til å lese meg til alt, håper noen kan hjelpe!
På forhånd Takk :)

:tob:

Post Reply