ME-forum

Møteplass for mennesker som har Myalgisk Encefalopati, deres pårørende og andre interesserte.
Det er nå man jun 25, 2018 04:09

Alle klokkeslett er UTC+02:00

Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
Legg innLagt inn: man okt 06, 2014 23:46 
Er av og til innom
Er av og til innom

Er veldig plaget med med vond hals, hodepine og at det verker i kroppen (influensasymtomer) Da disse priodene kommer er jeg sengeliggende i flere dager og makter ingenting. Disse periodene kommer hyppig og jeg kan være sengeliggende grunnet dette i 6-8 dager i mnd. Da jeg er mye utmattet utenom disse periodne ligger jeg mye i senga i tillegg, noe som bidrar til at jeg kjenner på sykdomsfølelse og utmattelse stort sett hele tiden. Føler ikke at jeg gjør annet enn å ligge i senga og at livet i stor grad handler om å komme seg opp i perioder. Kan det være at immunforsvaret mitt er spesielt dårlig eller er dette noe jeg må regne med som ME-pasient?

Toppen

Legg innLagt inn: tir okt 07, 2014 09:55 
Groddfast
Groddfast

Ja og ja :D
Det er vel typisk me, men mange leger mener at me har å gjøre med ett ødelagt immunforsvar..

Toppen

Legg innLagt inn: søn nov 27, 2016 21:43 
Husvarm
Husvarm

Hørtes veldig kjent ut ja. Forkjølet 14 dager hver måned mellom skolestart og 17. Mai og en uke hver måned der i mellom.. I tillegg bakteriell halsbetennelse flere ganger hver vinter (ble til slutt kvitt mandlene og betennelsene).
Det var verst da ungene gikk i barnehagen, da fikk jeg alt som gikk, samme om ungene var syke eller ikke.

Toppen

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 3 innlegg ] 

Alle klokkeslett er UTC+02:00