lillen
Under den første Vermox-kuren slimet jeg mye fra bihuler, hostet mye slim, nattsvette, Frostannfall/svette og var veldig trett.
Merket først litt bedring etter 11 dager.
Etter kur 2 (ca 23 dager etter 1. kur) fikk jeg influensafølelse, vondt i magen, kvalme, ekstrem snørring/nysing, vondt i kroppen og feber.
Det er veldig vanskelig å si hvor lenge en må ta kurer.
Spolormlarvene bruker ca 3 måneder på rundturen før de ender opp i magen, og blir til nye orm.
Larvene kan også gjemme seg i lever/gale, hjernen o.s.v. og da går det nok enda lengere tid før de når magen.
Det er 22 uker siden jeg tokk første ormkur, og jeg er fremdeles ikke kvitt dem.
Formen har vært stigende helt siden jeg startet.
Det er 9 uker siden jeg fant en voksen orm, og teoretisk burde jeg være kvitt dem om 3-4 uker.
Under de to siste HK har det kommet ut betennelse fra bihulene, som smaker pyton.
Jeg har fremdeles en del nattsvette, og Hulda Clark skriver at så lenge en har nattsvetter er det sansynligvis spolorm i kroppen.
Hvis nattsvetten kommer tilbake etter at avfallstoffene fra ormen er renset ut, har en fremdeles spolorm.
Hun skriver at det tar 3 uker å rense ut avfallstoffer fra vevet i kroppen.
H.C. annbefaler å ta vitamintilskudd for å hjelpe avgiftningen.
Ekstra tilskudd av Q10, C, E og B-vitaminer.
Sitat:
Symptomer på parasitter i kroppen: Kløe i ører, nese og anus, glemskhet, konsentrasjonsvansker, langsomme reflekser, svimmelhet, gasser i tarmen, astma, allergi, potensproblemer, apetittløshet, irritabilitet, gul hudfarge, hjertebank, smerter i hjertet, tåkesyn, buksmerter, tendens til å spise mer enn normalt, men allikevel føle sult, smerter i ledd, rygg og skuldre, følelse av kronisk tretthet, nummenhet i hender, brennende fornemmelse i magen, forstyrrelser i menstruasjonssyklusen, snorking, fuktige lepper på natten, tørre lepper på dagen, gnisse tenner om natten, sengevæting, dette er alle de overfladiske symptomene på at man har parasitter i kroppen.
[url=http://www.nfhm.org/artikler/paras.html]PARASITTER - DEN MEST UNDERDIAGNOSTISERTE HELSERISIKOEN I VÅRT ÅRHUNDRE ?
av Gerd Sødal-Pedersen og Mona Haugan Stuve
[/url]
Lille P skrev:
80% av norges befolkning har orm i magen.
Her står det at 85-95% av befolkningen i Nord-Amerika har minst en type parasitt.
Hvorfor skal vi i Norge være fri for parasitter?
Solgløtt
Hvordan er formen nå etter ny kur?
Hvor lenge er det siden forige kur du hadde?
Tror ikke noen har funnet ut hvorfor vi får disse hvite kornlignene tinga i avføringen.
Det er mange, som har hatt det.
Begge ungene mine og jeg har også hatt det etter Vermox-kurene.