ME-forum

Møteplass for mennesker som har Myalgisk Encefalopati, deres pårørende og andre interesserte.
Dato/klokkeslett: Tir Okt 21, 2014 17:05

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 522 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 44  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons Nov 11, 2009 12:46 
Avlogget
Er av og til innom
Er av og til innom

Hehe, sant det Solgløtt. Er bare jeg som er ekstremt pinglete :P
De få timene jeg sov i natt, drømte jeg at det krøp larver ut av nesen og øynene mine :shock: Creepy.
Forresten, var på do nettopp, og la merke til hauger av små hvite "korn". Jeg har aldri sett det før, og spiser heller ikke brød, musli og lignende, så det er ikke den slags korn. Kan dette ha noe med mark å gjøre?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons Nov 11, 2009 13:20 
Avlogget
Blomstrer
Blomstrer
Brukerens avatar

Vi er flere som har funnet en god del hvite korn i møkka.
Hvis det har blitt forklart hva det er her inne, så har ikke jeg fått det med meg. Men, så får jeg med meg alt heller, da
:)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Nov 12, 2009 08:25 
Avlogget
Stamgjest
Stamgjest
Brukerens avatar

:wink:

lillen

Under den første Vermox-kuren slimet jeg mye fra bihuler, hostet mye slim, nattsvette, Frostannfall/svette og var veldig trett.
Merket først litt bedring etter 11 dager.
Etter kur 2 (ca 23 dager etter 1. kur) fikk jeg influensafølelse, vondt i magen, kvalme, ekstrem snørring/nysing, vondt i kroppen og feber.

Det er veldig vanskelig å si hvor lenge en må ta kurer.
Spolormlarvene bruker ca 3 måneder på rundturen før de ender opp i magen, og blir til nye orm.
Larvene kan også gjemme seg i lever/gale, hjernen o.s.v. og da går det nok enda lengere tid før de når magen.
Det er 22 uker siden jeg tokk første ormkur, og jeg er fremdeles ikke kvitt dem.
Formen har vært stigende helt siden jeg startet.
Det er 9 uker siden jeg fant en voksen orm, og teoretisk burde jeg være kvitt dem om 3-4 uker.

Under de to siste HK har det kommet ut betennelse fra bihulene, som smaker pyton.

Jeg har fremdeles en del nattsvette, og Hulda Clark skriver at så lenge en har nattsvetter er det sansynligvis spolorm i kroppen.
Hvis nattsvetten kommer tilbake etter at avfallstoffene fra ormen er renset ut, har en fremdeles spolorm.
Hun skriver at det tar 3 uker å rense ut avfallstoffer fra vevet i kroppen.

H.C. annbefaler å ta vitamintilskudd for å hjelpe avgiftningen.
Ekstra tilskudd av Q10, C, E og B-vitaminer.

Sitat:
Symptomer på parasitter i kroppen: Kløe i ører, nese og anus, glemskhet, konsentrasjonsvansker, langsomme reflekser, svimmelhet, gasser i tarmen, astma, allergi, potensproblemer, apetittløshet, irritabilitet, gul hudfarge, hjertebank, smerter i hjertet, tåkesyn, buksmerter, tendens til å spise mer enn normalt, men allikevel føle sult, smerter i ledd, rygg og skuldre, følelse av kronisk tretthet, nummenhet i hender, brennende fornemmelse i magen, forstyrrelser i menstruasjonssyklusen, snorking, fuktige lepper på natten, tørre lepper på dagen, gnisse tenner om natten, sengevæting, dette er alle de overfladiske symptomene på at man har parasitter i kroppen.

[url=http://www.nfhm.org/artikler/paras.html]PARASITTER - DEN MEST UNDERDIAGNOSTISERTE HELSERISIKOEN I VÅRT ÅRHUNDRE ?
av Gerd Sødal-Pedersen og Mona Haugan Stuve
[/url]

Lille P skrev:

80% av norges befolkning har orm i magen.

Her står det at 85-95% av befolkningen i Nord-Amerika har minst en type parasitt.
Hvorfor skal vi i Norge være fri for parasitter?

Solgløtt

Hvordan er formen nå etter ny kur?
Hvor lenge er det siden forige kur du hadde?
Tror ikke noen har funnet ut hvorfor vi får disse hvite kornlignene tinga i avføringen.
Det er mange, som har hatt det.
Begge ungene mine og jeg har også hatt det etter Vermox-kurene.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Nov 12, 2009 12:33 
Avlogget
Er av og til innom
Er av og til innom

Dag 3, siste dagen. Har sovet vanvittig godt i natt. 9 timer søvn med kun en oppvåkning. Det har nok også litt med at jeg sov dårlig/lite natten før.
Har fått veldig vondt i halsen, ikke sår, men vondt. Halsen føles nesten litt trang :? Har ikke funnet noen lange mark (gudsjelov?), men har som nevnt funnet disse hvite "kornene", og i dag tidlig fant jeg masse ting som var rundt 1-2 cm lange, og veldig seige. Kunne nesten ligne litt på veldig små snegler.. aner ikke om dette var noe, men jeg husker at jeg har funnet slikt før, men aldri så mange av dem. Kun en av og til..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Nov 12, 2009 13:10 
Avlogget
Blomstrer
Blomstrer
Brukerens avatar

Har ikke merket noe etter forrige kur. Kan være at grunnen er at jeg ble syk og måtte kutte ut. Men ble tre ganger daglig i tre dager, synes jeg å huske.

Husker ikke så mye lengre, fra den tiden hvor jeg begynnte med ormekurer. Men når det snakkes om nattesvette, så har det forsvunnet en gang i prosessen her. Siden jeg har dobbelt dyne som jeg bare snur på, er ikke dette et problem jeg har fokusert på, på en måte.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Nov 12, 2009 13:18 
Avlogget
Blomstrer
Blomstrer
Brukerens avatar

Fant dette rett under det Karina satte inn i forrige innlegg :

"Hvis man vet hvordan man skal tolke kroppens signaler og tilstander er det ikke egentlig vanskelig å fastslå at en person er syk, men hvis man aksepterer at det er normalt å ha lav energi, hudutslett, smerter, hyppige forkjølelser, forstoppelser… listen er uendelig for hva parasitter kan forårsake, - da vil man kanskje aldri mistenke at man er befengt med parasitter."

Er fra samme artikkelen

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Nov 22, 2009 10:35 
Avlogget
Stamgjest
Stamgjest
Brukerens avatar

Har nå tatt 3 HK med 11-14 dagers mellomrom.
Det kommer fortsatt ut mange små orm, men heldigvis ingen voksne.
Det siste store kom for 10 uker siden, men det kom også en langen for 6 uker siden.
Den var gått veldig i oppløsning, så jeg kunne ikke måle den.
Håper den ikke var kjønnsmoden, slik at den kunne produsere egg.

Har tatt HK så tett fordi jeg begynnte å føle meg trett, surrete i hodet og irritabel.
Det går over allerede dagen etter HK.

Tenkt at grunnen til at jeg blir trett er at spolormen når en hviss størelse, og enten tar all næringen fra kroppen eller at det er avfallstoffen fra dem.

Etter HK nr 2 forvant både kilingen fra piskmarken og kløen fra candida, og kom ikke tilbake innen jeg tokk kur 3.

De reaksjonene jeg får under HK nå er ganske milde.
Litt vondt i magen.
Mye luft og raping.
Nattsvette
Frostannfall/svette
Betennelse fra bihulene.
Hoste med slimklumper.
Kløe på huden. (det står at hesten kan få det hvis den har store mengder orm) :P

Ellers er jeg i fin form og har nok energi til å gjøre litt ekstra, som å vaske vinduer eller rydde i et skap.
Magen er helt fin og jeg spiser hva jeg vill uten problemer.
Får heller ikke smerter i kroppen lengere.
Må ikke sove hele dagen etter en pizza slik som før, og trenger heller ikke ta pinex forte p.g.a smerter.

Solgløtt

Hvordan er formen din nå?

Tenkte kanskje formen din er blitt værre fordi det har gått så lenge mellom kurene.
Når en spolorm produserer 200 000 egg om dagen kan det ha kommet mange larver ned i magen på engang.
Da kan det være mange orm i tynntarmen, som tar all næringen eller forgifter kroppen.

Når en tar Vermox vil det sansynligvis komme mange larver ned i magen på en gang
Siden Vermoxsen bare tar ormen og ikke larver/egg.
Det kan også hende at noen voksne spolorm overlever og fortsetter å produsere egg.

Hos meg overlevde mange store orm vermoxen, og derfor har jeg fortsatt larver på vandring.
Har nå prøvd å bli kvitt de i 6 måneder.
Tror at HK er den, som tar dem til slutt.

lillen

Hvordan går det med deg?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Nov 22, 2009 12:00 
Avlogget
Blomstrer
Blomstrer
Brukerens avatar

Regner med at jeg ble dårlig igjen, fordi jeg stoppet med ormekur.
MMS er ikke kraftig nok, selv om jeg merker gode utrenskings symptomer. Kanskje jeg bare ikke har kommet opp i kraftig nok dosering.

Ca alt jeg hadde blitt kvitt, har blitt kastet over meg igjen.
Nattesvetten/søvn problemene var minst morsomme. Får ikke roet ned kroppen.
Men har hatt en full kur og en nesten full kur. Den nesten fulle ble avbrutt da jeg fikk noe som jeg vil beskrive som krystall syken. Skikkelig vemmelig. Var full stopp med alt, og spiste ikke på et par dager.
Leddgikten er på vei vekk igjen, så regner med at de andre tingene forsvinner etter hvert...... igjen

Kjenner en med hest, og fikk beskjed om at nå var hestekur på vei. Er ikke "god" nok i hodet til at jeg vil klare å lure meg til ved å ringe og si at jeg har hest som trenger.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Nov 30, 2009 09:38 
Avlogget
Stamgjest
Stamgjest
Brukerens avatar

Solgløtt

Får håpe formen din bedrer seg etter hvert nå, når du begynner med ormkurer igjen.
At du fikk krystallsykken var innteresant.

Jeg merker også at det er noe rart i ørene ved inntak av HK.
Får et trykk i ørene, og noen ganger øreverk og økt øresus.
Har ikke vært svimmel.

Jeg er litt frustrert nå, for på Lørdag kom det ut en lang spolorm igjen.
Trodde jeg var på slutten av kuringen, fordi den siste lange kom ut for 12 uker siden.
Ikke rart jeg har vært syk med minst 10 voksne spolorm, som har tatt all næringen, hullet tarmen og forgiftet kroppen min.
Nå må jeg nok regne med å ta HK i tre måneder til. :(

Det positive er at jeg blir bedre for hver kuren jeg tar.
Ble så frustrert at jeg tok seneste på lørdagkvel, og tarmen tømte seg søndagmorgen.
Tokk da en ny HK bare 9 dager etter forige.
Tenkte å ta seneste på onsdagkveld, for å tømme ut eventuelle døde orm, og en ny HK torsdagmorgen.
Kanskje litt dumt, for det er vanskelig å se om det kommer ut døde orm i løs avføring.
Hvis jeg ikke får tatt knekken på alle de voksne orma vill aldrid denne rundansen stoppe.

Jeg må nok bare innse at det tar tid å bli kvitt dem, men så lenge jeg blir bedre får jeg leve med det.
Det er helt ufattelig at jeg har hatt så mange orm i kroppen, og fortsatt har noen.

Formen er stigene, og jeg orker mye mere enn før.
Fikk vaska i går og all jullepynt og lys er på plass.
I fjor hadde jeg ikke fått det frem til julaften en gang.
Har allerede kjøpt masse julegaver, og i år gleder jeg meg til jul.
Det er mange år siden jeg gledet meg til jul.
Julen de siste åra har vært et mareritt, og har så vit klart å komme meg gjennom den.

Det går heldigvis fremover. :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Nov 30, 2009 11:58 
Avlogget
Blomstrer
Blomstrer
Brukerens avatar

Karina skrev:

Solgløtt

Får håpe formen din bedrer seg etter hvert nå, når du begynner med ormkurer igjen.
At du fikk krystallsykken var innteresant.

Jeg merker også at det er noe rart i ørene ved inntak av HK.
Får et trykk i ørene, og noen ganger øreverk og økt øresus.
Har ikke vært svimmel.

Vet jo ikke om det var krystall syken, helt på skikkelig, da. Men var virkelig slik det føltes.
Jeg har alltid slitt med balanse og koordinasjon. Glemmer jeg å lukke øynene eller å titte vekk når ting snurrer rundt på tv, er sjansen stor for at jeg snurrer også. Så kan jo være at kroppen driver og fikser opp, og at da symptomene blir kraftigere før de forsvinner. Er min teori, som kun er en teori. Blir like svimmel nå, som før krystall syken.

Ferdig med en uke på kur. Ett brett til dagen. Så dårlig som jeg er nå, var det kjempe smart å gjøre det slik. Har ikke hatt kontroll på hvor mange tabletter jeg har tatt. Innen halvtimen har jeg vært på vei for å ta enda en omgang. Men nå viser brettet hvor mange jeg har tatt per dag, og hvor langt jeg har kommet
:to:

Rart at det skal komme så mye utav deg, Karina
:shock:

Ser for meg at en kanskje må kjøre kur i et halvt år etter at en finner siste småkryp. Så i mine øyne må du, eller vi, kjøre til påske/sommeren for å få vekk de ekstra husdyra

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons Des 09, 2009 02:31 
Avlogget
Blomstrer
Blomstrer
Brukerens avatar

Da er jeg på bedringens vei igjen.
F.eks leddgikten i hendene er nesten helt borte igjen.
Er vel på min 3 eller 4 kur etter at jeg begynnte igjen.
Skikkelig tabbe å slutte.
jaja

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre Des 18, 2009 13:33 
Avlogget
Stamgjest
Stamgjest
Brukerens avatar

Formen er fortsatt stigende.
Det eneste symptomet jeg har nå er øresus og mye nattsvette.
Har fortsatt ikke 100% energinivå, men er mye bedre enn noen gang.
Grunnen til nattsvette er sansynligvis at det er så mye avfallstoffer fra døde orm i kroppen og fortsatt orm som perforerer tarmen min med avføringen sinn.
Det kommer fortsatt ut døde orm etter hver HK, men de er små.

Blir bedre for hver HK jeg tar.
Nå har jeg tatt en Hk hver 11 dag 5 ganger og har økt dosen til 60% mere enn vekten min.
Tenkte å doble dosen neste gang.

Får ikke sterkere avgiftnings symptomer med sterker doser.
Ser ut til at det må større doser til for å ta dette.
De er noen seigliva krapyl.
Nå har jeg holdt på med kurer i nesten 6 måneder og aner ikke hvor lenge jeg må holde på.
Kommer til å ta HK til det ikke kommer flere orm ut.

Har vært så gal at jeg har invitert 20 6 åringer til bursdagsselskap i morgen og hele familien etter på.
Dette skulle være et godt eksempel på hvilken bedring jeg har hatt siden juni.

Var hos homeopaten i går og bioindeksen min var 3, det er som en frisk person.
I juni var den 5.
Hadde litt problemer med lever å galle, men det er jo mye avfallstoffer fra orma som skal rennses ut.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 522 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 44  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support