Nå er jeg lei.. Lightning Process neste?!

Generell medisinbruk eller alternative behandlingsformer? Dette er stedet for å diskutere det. (Inneholder også trådene fra det tidligere papayaforumet)

Moderators: mhj, Milou

marihøne
Er av og til innom
Er av og til innom

Re: Nå er jeg lei.. Lightning Process neste?!

Post by marihøne »

heisann
Jeg har hatt ME i 12 år. var på lightning Prosses for ca 6 år siden.. min erfaring er at jeg ikke ble friskere, men at det hjalp på takle det å ha ME. klarte å trene meg opp til å ungå de største stress-reaksjonene i hverdagen.. som igjen førte til at jeg følte meg bedre.. stress er den reaksjonen som jeg selv blir mest dårlig av! enten følelsemessige eller fysiskestressreaksjoner. Jeg tror personlig at Lightning Prosess kan hjelpe syke til å takle det å være syk uavhengi av hvilken sykdom man har.. men frisk blir man ikke! selv har jeg konstant feber.. dette har ikke LP hatt noen som helst virkning på.

ønsker deg all mulig bedring :)

mr.me
Husvarm
Husvarm

Post by mr.me »

marihøne wrote:heisann
Jeg har hatt ME i 12 år. var på lightning Prosses for ca 6 år siden.. min erfaring er at jeg ikke ble friskere, men at det hjalp på takle det å ha ME. klarte å trene meg opp til å ungå de største stress-reaksjonene i hverdagen.. som igjen førte til at jeg følte meg bedre.. stress er den reaksjonen som jeg selv blir mest dårlig av! enten følelsemessige eller fysiskestressreaksjoner. Jeg tror personlig at Lightning Prosess kan hjelpe syke til å takle det å være syk uavhengi av hvilken sykdom man har.. men frisk blir man ikke! selv har jeg konstant feber.. dette har ikke LP hatt noen som helst virkning på.

ønsker deg all mulig bedring :)
Takk for det, Marihøne :-) Funderer fælt på hva jeg skal gjøre hehe.. Tror jeg tar en avgjørelse etter jul...
Better days will, come and find us, just believe that, we can bring it back.

Gila
Husvarm
Husvarm

Post by Gila »

Nit wrote:Har full forståelse at du vil prøve alt. Jeg hadde tenkt å prøve LP men det var før det var skrevet så mye om det. Når jeg leste hva som skulle til for å delta oppfylte jeg ikke kriteriene. Jeg valgte da kognitiv treningsterapi hos en privat psykolog. Ble veldig mye dårligere, men da vet jeg at det ikke virket. Det er kun du som kan ta valget, men jeg forstår frustrasjonen og ønsket om å prøve. Lykke til med valget!
Jeg synes du skal prøve LP dersom du ikke allerede har gjort det. Det med alle kriterier for å få delta på LP-kurs er bare et salgstriks. De gjør seg selv "importent". Krysser du ut "feil" på skjema , ber de deg endre det. Har prøvd selv men kolappset etter 10 måneder. Gikk nok for fort fram. Kjenner to som er blitt helt friske. Var på kurs i midt England. Vi var tre personer. To av oss ble ikke bedre og den tredje viste seg å ikke ha ME.

Post Reply