Takk for svar alle sammen. Interessant det dere sier!
Jeg har et annet spm også. kanskje ikke rette plassen å spørre, men dere kan jo si deres mening i allefall
Jeg tok og fikk svar fra Heggelihelhetsmedisin svar på en avføringsprøve jeg hadde tatt, og fikk til svar at jeg hadde fullt utslag på paracitter i tarmen, samtidig som de fant mye candia sopp. Jeg ser de har skrevet ut til meg resepter på:
Først: Tarmrens 1 ss glaubersalt i vann, du får diare etter 2-3 timer
Kuren:
- Humatin tabeletter 2+2+2 i 10 dager mot paracitt
- Bactrim 1 tabelett morgen og 1 kveld (aner ikke hva dette er)
- Nystatin resept 2 morgen og 2 kveld mot Candia
- Leverstøttebehandling; ultra clear plus resept
- Probiotika1 kapsel rett før leggetid så det blir mest mulig utenom antibiotikaen.
Deretter:
Tricyline kaos: Mot dvsbiose i tarm. Kombineres med tarmbakterier
Jeg spurte ME-legen om det var farlig for meg å ta dette, siden det er en "hard" kur. ME-legen at han aldri ville tatt dette selv av følgende grunner:
1. Jeg har aldri vært hos Heggelisenteret, jeg har bare sendt en avføringsprøve til danmark, som de fikk svar på. Så ringte de via tlf og sa hva de hadde funnet, og hva jeg måtte gjøre
2. De har ikke sett gjennom hele min sykdomshistorie, så han var usikker på om det kunne gjøre vondt værre å bli satt på en slik knallhard kur.
3. Candia sa han det var vanlig at alle har...
Jeg er så usikker på om jeg burde ta denne kuren eller ikke... foreløpig har jeg bestemt meg for å ikke ta den