Tamiflu uten resept

Her samler vi alle tråder som omhandler Giardia-epidemien og MeningokokkB-vaksineforsøket, FHI og pasientskadeerstatning. Vi legger også andre tråder som omhandler vaksine som årsak til ME hit.

Moderators: Lennie, Tina

astoria
Husvarm
Husvarm

Post by astoria »

marimor: Det var godt å høre at ikke alle her er like og at ikke alle synes det er supert å spise markkurer, natron og tamiflu :)
solgløtt: Jeg vet ikke om du er klar over det, men mennesker med me er ikke helt like. Og det er ikke alle som sliter med formuleringen. Jeg snakker fra leveren og føler noen at jeg angriper dem ved å stille kritiske spørsmål til eksperimentering av medisiner eller andre ting, so be it :)
[b]Each of us has the freedom to choose the way we wish to feel and how we respond to life. You can regulate your emotional life by making a conscious decision to draw your happiness from within and look for the positive aspects of everything you experience.
[/b]

astoria
Husvarm
Husvarm

Post by astoria »

En riktig God Jul til deg og dine Lille P :)
[b]Each of us has the freedom to choose the way we wish to feel and how we respond to life. You can regulate your emotional life by making a conscious decision to draw your happiness from within and look for the positive aspects of everything you experience.
[/b]

Monika
Bærer frukt
Bærer frukt

Post by Monika »

astoria wrote:Det er ikke greit å spørre om ting og ha meninger her. Det har jeg da alt forstått :) Men jeg spør når jeg lurer på ting, ellers får man ikke svar. Om det kreves at jeg må være ydmyk for å få respons her inne så er nok ikke dette rette stedet for meg. Jeg liker nemlig å være meg selv jeg :D
Men takk som svarer solgløtt.
astoria

Jo, det er helt greit å ha meninger her inne. Spørre om ting man lurer på; er også greit.
Jeg har vært her inne lenge. Har ikke ME selv, men min sønn har ME.

Men, vanlig høflighet er viktig. Man bør unngå å utforme sine innlegg på en hånlig, spydig eller arrogant måte.

Ydmyk behøver man slett ikke være; her tror jeg Solgløtt formulerte seg feil. Ikke alltid man klarer å sette de helt rette ord på tingene i alle sammenhenger når man har ME; mente han nok å få frem i et innlegg etterpå.

De fleste her inne er flotte personer som tilfører dette forumet mye; både av varme og støtte overfor hverandre og også mye kunnskap og erfaringer.

F.eks. Lille P som har hatt ME i 19 år; hun vet hva hun snakker om.
Dessuten har vi alle opplevd at leger og annet helsepersonell mangler grunnleggende kunnskaper om ME; og som Solgløtt sier så setter de fleste leger m.v. fortsatt ME/CFS i den psykiske/psykosomatiske båsen.

Innen Helse-Norge finnes det ingen tilbud for de ME-syke; annet enn kognitiv terapi og gradert trening.
ME/CFS er som vi vet en fryktelig tung og for mange invalidiserende sykdom å leve med. Påvirker også sterkt de pårørende m.v.

Det er vel derfor ikke så merkelig at mange søker etter svar og hjelp på andre måter; eller prøver alternative metoder.

En riktig GOD JUL til deg også. :)
Monika

Post Reply