ME etter svineinfluensa?

Her samler vi alle tråder som omhandler Giardia-epidemien og MeningokokkB-vaksineforsøket, FHI og pasientskadeerstatning. Vi legger også andre tråder som omhandler vaksine som årsak til ME hit.

Moderators: Lennie, Tina

Post Reply
mr.me
Husvarm
Husvarm

ME etter svineinfluensa?

Post by mr.me »

Jeg har lest om flere som mener de kan ha fått ME etter svineinfluensavaksinen. Men er det også noen som mener de kan ha blitt syke etter kun selve svineinfluensaen? Svineinfluensa har jeg hatt. Det er ikke alltid lett å finne ut hvorfor man kan ha fått ME. Noen har sine tanker om hvordan og hvorfor de fikk ME, jeg har virkelig ingen anelse. Derfor lurer jeg :)
Better days will, come and find us, just believe that, we can bring it back.

Kaktus
Groddfast
Groddfast

Re: ME etter svineinfluensa?

Post by Kaktus »

Jeg har lest om folk som har fått ME etter svineinfluensaen, ja. Også "vanlig" influensa har utløst det hos mange. Det er vel slik at omtrent hvilken som helst virus-eller bakterieinfeksjon kan utløse M.E.
"Alle disse dagene som kom og gikk - lite visste jeg at de var selve livet"...
"You never know how strong you are, until being strong is the only choice you have"...

hildur
Husvarm
Husvarm

Post by hildur »

Jeg fikk ME( det er diagnosen jeg har fått ihvertfall ) etter noe som muligens kan ha vært svineinfluensa. Om det var svineinfluensa eller vanlig influensa vet jeg ikke, men den var værre enn noen annen ifluensa jeg har hatt og jeg var helt slått ut. Det var midt i svineinfluensahysteriet( høst/vinter 2009) så det kan ha vært svineinfluensa.

swimfan
Stamgjest
Stamgjest

Post by swimfan »

For mange år siden - først vaksine, en stund etterpå influensa, så sliten og presset meg, så kollapset jeg.

Ansem
Husvarm
Husvarm

Post by Ansem »

Jeg har en mistanke om at mine barn fikk ME etter svineinfluensaen, ja.

Den pluss en vaksine for jentungen.

Litt usikker på guttungen...han ble syk mye seinere.
ME-syk 16-åring og 19- åring hjemme.

Post Reply