influensavaksine

Her samler vi alle tråder som omhandler Giardia-epidemien og MeningokokkB-vaksineforsøket, FHI og pasientskadeerstatning. Vi legger også andre tråder som omhandler vaksine som årsak til ME hit.

Moderators: Lennie, Tina

Post Reply
Stian88
Husvarm
Husvarm

influensavaksine

Post by Stian88 »

Hei. Er det noen med ME som har tatt denne ? Tok denne på fredag for går stort sett med virus fra september til mars med pause innimellom. Var syk i forkant før vaksinen er tatt. Hadde et par dager kor eg var bra. Lege lyttet på lungene og så meg i halsen og sa at denne kunne eg bare ta i dag. Angrer som f *** for at eg tok denne. Har fått 2 av 3 bivirk inger. Hoven og rød på stikkstedet og varme. Og generell dårli almentiistand som det ikke var det fra før av. Som alle med ME kjenner så merker man fort om dette er ME , eller om man har fått noe extra oppå MEen. Så kirdan fungerer dette. Er det nirmalt og bli syk etter vaksinen ?

kjetil00
Husvarm
Husvarm

Re: influensavaksine

Post by kjetil00 »

Jeg kjenner flere som har ME og som har tatt influensavaksine og som ikke har kjent noe spesielt etterpå.
Min fastlege har 2 ganger klart å overtale meg til å ta influensavaksine (med 3 års mellomrom). Aldri mer!
Begge gangene ble jeg skikkelig dårlig. Helt utslitt og var sengeliggende i flere uker.
I februar i år fikk jeg influensa (fikk det påvist av tester jeg tok hos lege så er sikker på at det var influensa og ikke bare forkjølelse)
og da ble jeg ikke halvparten så dårlig som de gangene som jeg tok vaksine.
Jeg kommer derfor til å holde meg langt unna influensavaksiner i fremtiden.

Post Reply