Brosjyren som ble utdelt i forkant av meningokokkforsøket

Her samler vi alle tråder som omhandler Giardia-epidemien og MeningokokkB-vaksineforsøket, FHI og pasientskadeerstatning. Vi legger også andre tråder som omhandler vaksine som årsak til ME hit.

Moderators: Lennie, Tina

Gullet
Blomstrer
Blomstrer

Post by Gullet »

Fikk vi noe brosjyre?
Jeg var ydeligvis hel fjern på ungdomskolen. Om noen har den, så hadde jeg blitt glad for en kopi.
En nettvenn jeg jeg ble kjent med for mange år siden, som desverre har gått bort, sa dette så fint:
"Du skal ikke spørre om hva som er meningen med livet. Du skal selv skape meningen i livet."

Skomageren
Stamgjest
Stamgjest

Post by Skomageren »

Min mor har prøvd å finne ut om jeg fikk denne vaksinen. Hun har ringt helsestasjonen, der fant de ikke ut noen ting. Dette var ikke lagret lengre enn 10 år informerte de om.
Jeg er født i 1977 og mener jeg fikk vaksine en gang på ungdomskolen. Kan dette stemme og i så tilfelle, hvordan kan jeg finne ut noe mer om jeg fikk den eller ikke?
Var dette et forsøk, slik at noen fikk virkestoff og andre ikke. (hadde vært gøy å vite i forhold til min tvillingbror også, sånn om jeg fikk virkestoff og han ikke)....
*Gikk tildligere under kallenavnet TurboTore, nå har tittelen blitt tåketeTore*

Skomageren
Stamgjest
Stamgjest

Post by Skomageren »

Glemte å skrive, skulle også satt pris på info om denne brosjyren. :-)

Gullet
Blomstrer
Blomstrer

Post by Gullet »

Hvis du sender en mail hit, så får du svar

sysvak@fhi.no
En nettvenn jeg jeg ble kjent med for mange år siden, som desverre har gått bort, sa dette så fint:
"Du skal ikke spørre om hva som er meningen med livet. Du skal selv skape meningen i livet."

Skomageren
Stamgjest
Stamgjest

Post by Skomageren »

Takk Gullet, du er nå virkelig GULLig! :-)
Det er bare å sende mail dit så får jeg vite om jeg fikk vaksinen altså??
Hva trenger de av informasjon? Fødsels og personnr.?

Gullet
Blomstrer
Blomstrer

Post by Gullet »

De trenger fødsel og personnummer husker ikke om de trengte adresse, jeg ringte de først-kontrollfrik..... Gikk ikke mange dagene før jeg fikk svar.
Jeg har fått masse god hjelp her inne og er kjempeglad for å gi andre den hjelpen og tips som jeg har fått.

jarlem
Ny bruker
Ny bruker

Brosjyren kan lastes ned her

Post by jarlem »

Nå kan du laste ned brosjyren "Vaksineforsøket - Informasjon til elever og foresatte" på http://vaksine.inlarvik.com

Beate
Setter rotskudd
Setter rotskudd

Post by Beate »

Takk jarlem!

Jeg mener jeg har sett en annen borsjyre også tidligere, er det noen andre som kjenner til det?
Frihet er ikke å gjøre det du vil,
men å ville det du gjør.

Suebird
Administrator

Post by Suebird »

Takk jarlem :tob:

Som Beate så har jeg sett en annen brosjyre. En mye kortere versjon, som jeg mener vi fikk... Jeg kan ikke huske å ha sett denne faktisk.
"I used to think of you that way, you know. Like the sun.
My personal sun. You balanced out the clouds nicely for me."
He sighed. "The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse." Bella/Jacob - Eclipse

Roslilja
Husvarm
Husvarm

Post by Roslilja »

Det er denne som det lå link til her før. Ingen annen. Men den var da på nynorsk.
Lett nok å være vennlig når livet går som det skal. Mest verdt er han som smiler, når alt har gått riktig galt.

jarlem
Ny bruker
Ny bruker

Post by jarlem »

Om brosjyren i Dagbladet 10.04.2010

Frarådet folk å gå til lege og lovet erstatning etter skade
http://www.dagbladet.no/2010/04/10/nyhe ... /11202595/

milla76
Stamgjest
Stamgjest

Post by milla76 »

Dette er ikke den brosjyren vi fikk utdelt heller. Som andre her, husker jeg en langt mindre omfattende brosjyre (4 sider inkludert for- og bakside), men i samme type layout.

Post Reply