Mens vi venter på svineinfluensa, vaksiner osv...

Her samler vi alle tråder som omhandler Giardia-epidemien og MeningokokkB-vaksineforsøket, FHI og pasientskadeerstatning. Vi legger også andre tråder som omhandler vaksine som årsak til ME hit.

Moderators: Lennie, Tina

marimor
Administrator

Mens vi venter på svineinfluensa, vaksiner osv...

Post by marimor »

.. så har jeg kjøpt kinesisk urtemedisin av min akupunktør. (Den heter så mye som: Yin Qiao San). Kineserne bruker nesten bare det mot sykdommen og har bedre virkning enn Tamiflu leser jeg flere steder, og hvertfall mindre bivirkninger. Så hvorfor ikke prøve har jeg tenkt..

http://www.vl.no/verden/article4496864.ece

Jeg kommer til å ta en pille forebyggende hver dag, og kjører hestekur om jeg får sykdommen.

Tenkte jeg bare ville tipse :wink:
Be yourself, everybody else is taken :snill:

Lennie
Moderator

Post by Lennie »

Takk for tipset Marimor :)

Hvor har du fått tak i disse pillene?
Lennie

marimor
Administrator

Post by marimor »

Lennie wrote:Takk for tipset Marimor :)

Hvor har du fått tak i disse pillene?
Jeg har kjøpt dem på klinikk10 på majorstuen :P

Dina
Setter rotskudd
Setter rotskudd

Post by Dina »

Spennende! :to:

I artikkelen står det at urtene kan drikkes som te eller brukes som munnskyld, det står ingenting om piller? Så jeg bare lurte på om du vet med sikkerhet at du har fått tak i de rette urtene?

Jeg har fått resept av legen min på tamiflu, men er i grunn mer tilhenger av naturlige ting som f.eks. urter så dette kunne jeg tenke meg å få vite mer om. Er klinikk 10 en helsekostbutikk eller...?
Ingen er så døv som den som ikke [b]vil[/b] høre.

marimor
Administrator

Post by marimor »

Klinikk 10 er en klinikk med akupunktører. Dette med at de har disse kapslene er noe de bare har ekstra i tillegg til behandlingen. Den drives av blant annet Olav Kise som er lærer på akupunktørhøyskolen, samt noe kjent fra media og veldig flink i faget sitt. Han har kjøpt pillene da han selv var i kina for ikke så lenge siden. Så kan med trygghet si at disse pillene selges også der nede. Men er klar over at det står om en te i linken jeg la ut, den kjenner jeg ikke til, men vet at urtene skal ha samme effekt, og da trolig samme virkestoffer. forsøkte å lese på boksen, men står enten på latin eller kinesisk, så jeg sliter litt :sssh:

Fikk en forkjølelse med feber i våres og fikk 6 kapsler som skulle ta forkjøelse. Dagen etter var jeg nesten god som ny, så jeg tror det kan funke, men kan seff ikke love eller garantere noe. tenker bare at det er verdt å prøve. Den kan ogspå brukes inntil tamiflu om det er ønskelig.

Dina
Setter rotskudd
Setter rotskudd

Post by Dina »

Takk for info, synes dette var veldig spennende! :to:

Håper ikke du synes at jeg maser, men jeg har et siste spørsmål:
Kan hvem som helst handle der, eller må man være kunde/pasient hos akupunktør?
Ingen er så døv som den som ikke [b]vil[/b] høre.

marimor
Administrator

Post by marimor »

Dina wrote:Takk for info, synes dette var veldig spennende! :to:

Håper ikke du synes at jeg maser, men jeg har et siste spørsmål:
Kan hvem som helst handle der, eller må man være kunde/pasient hos akupunktør?
Det er jeg litt usikker på, sender deg en pm :wink:

shadow
Bofast
Bofast

Post by shadow »

Dette er meget interessant, spesielt det at du har funnet piller med alle urtene. Vet du om disse kan kjøpes andre steder?? Evt via netthandel?
- Shadow

Er under behandling ved Norsk borreliosesenter og Strømmen medisinske senter med god effekt.

marimor
Administrator

Post by marimor »

Gjorde ett googlesøk og kanskje det går ann å bestille fra denne siden?
http://www.balancehealthcare.com/subCat.asp?subCat_id=1 Den står som vare EW60 helt nederst der

http://www.euyansang.com/index.php?opti ... iew&id=329Denne så litt annerledes ut, men heter det samme..

Her står det veldig godt om produktet! Litt usikker på om linken virkerhttp://translate.google.com/translate?h ... o%26sa%3DG

marimor
Administrator

Post by marimor »

Virker som man svetter litt av disse pillene, men det har jeg forstått man kan gjøre av vaksinen også, så ser på det som et godt tegn

Edit: Ser forresten at googleoversettelsen over var rimelig dårlig, så sikkert lurer å kjøre engelsk side..

http://www.itmonline.org/arts/yinqiao.htm

marimor
Administrator

Post by marimor »

Dina: Nå har jeg snakket med behandleren, og det gikk helt fint å kjøpe selv om du ikke var kunde. De holder til v Coloseum senter :tob:

Lois
Fast plass
Fast plass

Post by Lois »

eller rooibos te... som også skal virke antiviralt faktisk....?? sto hvertfall det om da jeg leste om det på nettet, har ikke linken nå da......og så var det natron da.....virus trives vel ikke i basisk miljø??

Men uansett hva man tar av alternative ting har man jo ingen garanti eller bevis for at man ikke får virus... da er vel vaksinen best.... :/

Post Reply