ME-forum

Møteplass for mennesker som har Myalgisk Encefalopati, deres pårørende og andre interesserte.
Det er nå ons aug 23, 2017 02:48

Alle klokkeslett er UTC+02:00

Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
Legg innLagt inn: lør mar 21, 2015 03:30 
Husvarm
Husvarm

Hei hei!

Jeg har blitt sykemeldt og er spent på hvordan formen min vil endre seg i forhold til hvordan den har vært den siste tiden. Det blir jo en form for aktivitetstilpasning det å skulle avstå fra arbeidslivet og dets krav i hverdagen. Hvordan er deres erfaringer med det å slutte/redusere arbeidet? Ble helsen forbedret og på hvilken måte? Hvor lang tid tok det eventuelt?

For min del er det bare 13 dager siden jeg ble sykemeldt og jeg har ikke rukket å kjenne noen stor forbedring ennå.

Toppen

Legg innLagt inn: fre mai 29, 2015 10:35 
Husvarm
Husvarm

Vil bare oppdatere og si at jeg har hatt en liten økning i energinivå etter sykemeldingen. Jeg hadde ca 3 timer utenfor sengen totalt per døgn i mange uker etter sykemeldingen. Nå, ca 3 måneder senere (og fremdeles sykemeldt) ligger jeg på ca 4,5 time i døgnet utenfor sengen. Det er jo en økning på hele 50% - så sånn sett er jeg veldig fornøyd med det. Håper og tror at det fremdeles vil kunne stige litt. Tåkefølelsen i hodet har også blitt litt mindre, og symptomene generelt svakere, selv om de fremdeles er til stede.

Håper det er flere som har hatt en forbedring den siste tiden.

Toppen

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 2 innlegg ] 

Alle klokkeslett er UTC+02:00