Veien videre - kan dere hjelpe?

Lurer du på om dine symptomer kan stemme med M.E.-diagnose? Her kan du lese om andre som også lurer på det samme, og lese svarene de har fått på sine spørsmål. Du har også muligheten til å stille spørsmål her inne som andre brukere muligens kan svare på. VIKTIG: Ingen her inne kan stille en M.E.-diagnose. Man må igjennom en lang utredning om man mistenker man har M.E., for å få stilt eller utelukket en slik diagnose.

Moderators: tomers, Simira

Nysgjerrigpia
Husvarm
Husvarm

Re: Veien videre - kan dere hjelpe?

Post by Nysgjerrigpia » Tue Nov 17, 2015 19:47

Vet ikke hvor interessant det er å lese, men nå har legen begynt å si at dette kan se ut som det går i retning mot ME fordi ingen prøver så langt viser noe tydelig svar. Han vil fortsette å lete. Jeg har ikke vært til noen nevrologisk undersøkelse eller MR eller noe i den duren, men stort sett det meste annet og det har jeg etterhvert skjønt vil bli viktig i forhold til den økonomiske tryggheten.

Dessuten er jeg frustrert fordi jeg har hatt noen supre dager nå som jeg merker nærmer seg litt slutten fordi jeg har dratt opp et par ekstra gir enn jeg kan. Nå er jeg tired but wired og det kjennes ut som om det prikker under huden over store deler av kroppen. Og vandrende smerter som er helt merkelige. Pluss at hørselen min har vært supersensitiv i ca en uke... Men ja, å være gira har sine fordeler for jeg får gjort mye. Betaler relativ dyrt for det og...

Takk for dere som leser oppdateringene mine <3

Ole-mann
Bærer frukt
Bærer frukt

Post by Ole-mann » Wed Nov 18, 2015 16:50

Nysgjerrigpia wrote: Pluss at hørselen min har vært supersensitiv i ca en uke...
Jeg hadde en lang periode med supersensitiv hørsel. Hørte lyder på sikkert 1km avstand. Det vart utrolig slitsomt. Trodde jeg skulle bli gal! :)

Nysgjerrigpia
Husvarm
Husvarm

Post by Nysgjerrigpia » Sat Nov 21, 2015 22:40

Ikke sant? I min jobb har jeg tolerert lyder kjempegodt tidligere, men nå kan lyder smelle mot øret mitt selv om de ikke er så høye en gang. Usj.
Nå i dag har jeg vært litt i 110. Kjenner at den følelsen av prikking under huden er der. Skal bruke energien til noe fornuftig håper jeg. Å hvile meg er hard jobb faktisk. De dagene der jeg er høyt oppe og egentlig burde hvile så må jeg aktivt gå inn for å roe ned både kropp og tanke. Er en helt merkelig følelse.

Post Reply