Helbredet fra ME på Telenor Arena

Tips om artikler, TV-program, websider.m.m.

Moderators: Lennie, Tina

Fairytale
Fast plass
Fast plass

Re: Helbredet fra ME på Telenor Arena

Post by Fairytale » Fri May 13, 2016 18:42

Jeg er kristen og har troen på at mennesker kan bli helbredet. Men har lite til overs for disse showene hvor folk blir umiddelbart frisk, i ettertid viser det seg at de ikke er friske allikevel.

Jeg har aldri blitt helbredet selv, men har erfart at andre har blitt. Det kan være mindre fysiske eller psykiske problemer. Det største jeg har opplevd var da en mann som jeg kjenner godt ble frisk av kreft, legene kunne ikke gi forklaring på hvordan det skjedde. Han er dessverre ikke tilbake i jobb siden han blir fort sliten etter sykdommen. Men mannen er frisk, legene hadde egentlig gitt han opp. Selvfølgelig kan han få tilbakefall, men han har nå i hvertfall levd 5 år ekstra (minst) med god livskvalitet. Han kan følge opp barn og barnebarn.

Så det er mye enn kan undre seg over i livet :)

Loeve
Er av og til innom
Er av og til innom

Re: Helbredet fra ME på Telenor Arena

Post by Loeve » Thu Jun 30, 2016 10:21

Hvis noen er blitt friske er jo det kjempe bra. Det er mye rart å lese på nettet, om folk som har blitt helbredet fra bønn, til å leve på gress, og bare tenke mer positivt.

Men dette kan man lese om de fleste sykdommer, spesielt kreft, leste om ei dame som ble frisk av å bare spise ananas i flere måneder. Man må ta alt med en klype salt når man leser slike historier.

Det er noen folk som leser en artikkel om ME, og mener selv de har ME pga de kanskje blir slitne etter trening eller en natt ute på byen, men aldri har gått til legen om det. Så man kan jo undres hvem disse folkene er.

Jeg har prøvd mye rart, inspirert av slike "halleluja" historier. Men det som har fungert best er medisiner jeg har fått fra legen. LDN og hormon medisiner gjør at jeg føler meg bedre.

Post Reply