Det er veldig godt å snakke med andre med samme erfaring!
Er så vondt å føle seg alene om sånt, ja, det fører jo til at en blir gående å faktisk tvile på seg selv! Jeg har ihvertfall "skammet" meg mye pga alt jeg har følt på kroppen... Skjønte ikke før i høst at alle disse symptomene og plagene mine kunne ha en og samme forklaring!! (Hadde aldri hørt om ME) Trodde faktisk en liten stund at jeg var i ferd med å bli gal, at jeg var blitt hypokonder og mista helt grepet... Følte at jeg var en belastning for alle rundt meg, at det var noe tull med meg hele tiden og at venner og alle rundt meg opplevde meg som rar og nærmest tilbakestående! Og min teori om at jeg ble syk etter svineinfluensavaksinen, GUD så mange rare blikk og meninger... Men JEG vet at kroppen min bristet etter den sprøyta, at den ødela kroppen min fullstendig!! DET er jeg sikker på, så får folk ha sine meninger om det! Man kjenner sin kropp... Jeg har visst dette hele tiden, men til tider ikke turt å tro på det selv, fordi folk flest (inkludert fastlegen min) har svart belte i å dømme. Nå som dette har fått oppmerksomhet og jeg ser at det ikke er en gal teori, har dette ført til en enorm lettelse for meg....

Etter en omfattende utredning har jeg nå fått bekreftet at jeg hadde rett!!! Jeg har ikke vært psykisk syk, gal (som jeg trodde noen ganger selv) og hypokonder... Jeg har fått ME av svineinfluensavaksinen og er ikke alene.... Forferdelig tragisk, men nå om dagen er jeg bare så lettet over å ha fått svar på den uutholdelige usikkerheten!
Så ikke la andres meninger skape tvil hos deg selv... Du er den eneste som kjenner din kropp! Er noe galt, så ikke gi deg før du får svar på hva det er... Håper det ikke er ME du har, men selv var jeg så desperat etter å få et svar, at det kunne være samme hva det var som feilte meg.
Dette med datteren din er jo helt forferdelig

Har hun fått diagnosen narkolepsi? Håper likevel du finner tid til å tenke litt på deg selv og din egen helse snart, slik at du kan få startet en utredning og forhåpentligvis få svar. Ting blir så mye lettere når man har noe å forholde deg til

Masse, masse lykke til i alle fall!!

God bedring til både din datter og deg!