Jeg klarer ikke helt konsentrere meg om det dere har skrevet,er litt i hjernetåka.. Men takk for masse svar og interessante ideer og gode tips! Tar litt tid å gå igjennom alt.
Jeg drikker ikke melk,men bruker vanlig smør og spiser ost. Prøvde å holde meg borte fra ost i 2 uker, for å se om noe skjedde i kroppen og med huden, men ingenting skjedde. Trenger kanskje lengre tid da, så skal prøve igjen engang.
Spiser masse frukt og masse grønt, nøtter,frø og gode oljer. Har et kjernesunt kosthold vil jeg si, moderat lavkarbo.
Men dette juiceplus hørtes interessant ut, Luna jeg kommer tilbake til deg med JP.

Av vitaminer tar jeg Sink, E-vitamin,Omega-3,Selen og B-12 og skal begynne på nattlysolje nå.
Men det kan hende ja at det krasjer kanskje, at de ikke virker sammen.
Maya, det høres ut som om vi har samme problemer, jeg har heller ikke fått noen helsegevinst av å legge om, når det gjelder ME'en.
Men har tatt av mangen kilo og føler meg så klart mye bedre når jeg spiser sunn mat og har opplevd å få sinnsyke sukker sjokk når jeg f.eks har spist brownies med sukker. Så nå holder jeg meg helt unna sukker.
Er jo veldig glad i frukt og har prøvd å holde meg borte fra det, for å sjekke om det gir meg problemer, men har ikke merket noe forskjell.. Heldigvis for frukt er det beste jeg vet! Men kanskje jeg bare er ekstremt ømfintlig...
Tusen takk for gode svar dere