Jeg har vært hos Kavli!

Moderators: tomers, Simira

yavindo
Husvarm
Husvarm

Post by yavindo »

gratulere så mye, nå er det i hvertfall en stor byrde som er borte fra dine skuldre :tob: du blir fulgt opp det er ikke verst, det savner jeg her i trondheim- :wink:
gratulere så mye :klem:
Det er alltid håp

Lille P
På øverste hylle
På øverste hylle

Post by Lille P »

Så bra du endelig fikkk diagnose!

Jeg vet hvor vanskelig det er å gå rundt og ikke være heelt sikker på vha som er galt, og enda bedre hvorda n det er å ikke ha peiling på hva som kan være galt. Den dagen diagnosen kom, føles som en ny start i livet, der jeg visste hva som feilte meg.

Så, sett i gang, vær ekte egoist, på den gode måten, og legg deg ned på sofaen ved enhver anledning! Henger du opp klær, og det er tungt, så heng opp en truse, legg det nedpå en halvtime. Heng så opp en bukse, og legg det nedpå en halvtime til. Så heng opp en genser, og sov en times tid. Fortsett slik helt til noen overtar, eller til du er ferdig!! :tob: ;-)

Men, det værste er at jeg tuller egentlig ikke....!

Slik kan du gjøre med ALT av aktiviteter. Ta med et teppe og en pute i bilen når du skal noen plass, om du kjører selv. Ta paus på vei til butikken, og hvil, før du går inn. På tur hjem, så er det jo frosne varer og melk osv om ikke kan bli dårlig, f. eks.

Hvil på alle mulige måter, og luk bort alle venner og bekjente, og til og med familiemedlemmer som tar energi og nekter å sette seg inn i ME og krever mer av deg enn du klarer/føler er bra for deg. Om du blir for sliten av deres selskap, har du svaret. Det er ikke din feil. Du må bare prioritere.

Kavli er en klok mann ang ME, siden han selv har ME. Jeg var på foredrag med ham for et par års tid. og det var verdt energien det kostet! :D
Satt på fprreste rad, så husker hvordan han ser ut ;-) Litt sånn koslig barnetv-onkel, nesten ;-)
ME syk i 19 år..
Mitt motto: LEV mens du kan, om så bare for 5 minutter i gangen!! :D

[url=http://meforum.diskusjonsforum.no/meforum-about3530.html]Tråden min[/url]
Noen som vil ha noen å snakke tull med, bare send PM :D

Post Reply