Video-foredrag av Paul Kavli ved ME-klinikken

Lurer du på om dine symptomer kan stemme med M.E.-diagnose? Her kan du lese om andre som også lurer på det samme, og lese svarene de har fått på sine spørsmål. Du har også muligheten til å stille spørsmål her inne som andre brukere muligens kan svare på. VIKTIG: Ingen her inne kan stille en M.E.-diagnose. Man må igjennom en lang utredning om man mistenker man har M.E., for å få stilt eller utelukket en slik diagnose.

Moderators: tomers, Simira

Ole-mann
Bærer frukt
Bærer frukt

Re: Video-foredrag av Paul Kavli ved ME-klinikken

Post by Ole-mann »

Jeg har lett på noen av de eksterne diskene men finner ikke flere videoer av Kavli. Har ett par andre disker jeg kan søke på. Poster hvis jeg finner noe. Har prøvd å søke på Google men finner ikke noe. Kanskje andre har kopier liggende?

Tutta
Husvarm
Husvarm

Post by Tutta »

Jeg finner ikke heller disse videoene. Kanskje dere som har sett de kan gi et lite referat?
Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end.
http://melivet.com/

snoopy
Stamgjest
Stamgjest

Post by snoopy »

Vil så gjerne se del 2

skoleelev1
Ny bruker
Ny bruker

Post by skoleelev1 »

Jeg greier ikke å åpne linken. Hadde vert veldig bra å sett dette foredraget men får ikke til å åpne linken?

Ole-mann
Bærer frukt
Bærer frukt

Post by Ole-mann »

Prøv lenkene som du finner på side 2 i denne tråden. Du laster ned videofilen fra Dropbox.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

De som vil laste ned og se/høre Paul Kavli holde foredrag i Stavanger kan gjøre det nå.

Lenke til Dropbox: http://dl.dropbox.com/u/72577018/Semina ... el%201.wmv

Hvis noen bruker Mac kan de få problemer med å spille av videofila. Den er i Windows Media Format ( wmv ). Prøv da å laste ned Flip-4-Mac fra Microsoft: http://windows.microsoft.com/en-us/wind ... components

Det er mulig det er andre gode løsninger for Mac brukere men da får andre si i fra.

Selve foredraget er "typisk" Paul Kavli. Praktisk og rett på sak. Det varer i 40 minutter. Tror opptaket ble gjort i Stavanger i 2006. Det er ikke noe nytt som vi ikke har hørt før men det er en fin og grei framstilling av M.E. med forslag til hva man selv kan gjøre.

skoleelev1 wrote:Jeg greier ikke å åpne linken. Hadde vert veldig bra å sett dette foredraget men får ikke til å åpne linken?

Tom
Bofast
Bofast

Post by Tom »

Har ikke fått med meg dette tidligere. Takk for link. Er jo nesten latterlig hvordan han beskriver hvordan han beskriver mye av erfaringene jeg har gjort.

La inn en kopi av filen på en usb-penn som fastlegen min skal få.
Syk 2007, 100% sykemeldt 2009, Me-diagnose 2015, Ufør 2016

Post Reply