Noen som har erfaring fra Røros rehab?

Dette underforumet tar opp temaene utdanning, omskolering, jobb og arbeidstrening. Her kan man utveksle erfaringer. For faglige tips og råd om hvilke muligheter og rettigheter man har for tilrettelegging når man er syk finner du under NAV-forumet.

Moderators: Stjernøye, Suebird

Post Reply
hjartebank
Husvarm
Husvarm

Noen som har erfaring fra Røros rehab?

Post by hjartebank »

Fastlegen mener at flere pasienter med ME har hatt godt utbytte når de har vært der. Noen med erfaring? Virker på meg som at ME ikke er det de har størst fokus på....

Ingrid_04
Husvarm
Husvarm

Re: Noen som har erfaring fra Røros rehab?

Post by Ingrid_04 »

Hei
Nav plasserte meg på Røros Rehab, avdeling trondheim. Det var ikke tilrettelagt for ME-syke i det hele tatt. Vi fikk et personlig treningsopplegg, kostholdsråd og skulle finne ut hva slags arbeid vi passer til. Veilederen min skjønte heldigvis at jeg var altfor dårlig for opplegget. Jeg greide bare å møte opp deler av tiden og måtte avbryte. Han sa forresten også at Nav hadde en tendens til å sende folk dit så det skulle se pent ut på papiret. Flest mulig ut i tiltak! Jeg blir provosert.

ad libitum
Husvarm
Husvarm

Re: Noen som har erfaring fra Røros rehab?

Post by ad libitum »

røros rehab er et veldig bra rehab senter. men for ME syke er jeg i stor tvil. bestefar var innlagt der, kjempeopplegg, men for oss som ikke skal trene så er jeg i tvil. du kan jo sende de en mail å høre?

Post Reply