Jobbe hjemmefra???? Nettbutikk???

Dette underforumet tar opp temaene utdanning, omskolering, jobb og arbeidstrening. Her kan man utveksle erfaringer. For faglige tips og råd om hvilke muligheter og rettigheter man har for tilrettelegging når man er syk finner du under NAV-forumet.

Moderators: Stjernøye, Suebird

Post Reply
Lois
Fast plass
Fast plass

Jobbe hjemmefra???? Nettbutikk???

Post by Lois »

Jeg tenker av og til at jeg kunne jo hatt noe å jobbe med hjemmefra. Mener og ha lest at noen her inne driver nettbutikk? Hvordan gjør man det? Noen som har litt info om det? Hva med nav da?

Eller hva slags andre ting kan man jobbe hjemmefra med? Jeg skulle klart litt jobb hjemmefra om jeg kunne styre alt selv. Tror jeg..... ;)

Har bare så lyst å tjene litt mer penger.... Man blir sååå lei og trist av å vende på hver krone... Og måtte tenke gjennen om alt man bruker penger på,,,,

gazpacho
Fast plass
Fast plass

Re: Jobbe hjemmefra???? Nettbutikk???

Post by gazpacho »

Lois wrote:Mener og ha lest at noen her inne driver nettbutikk? Hvordan gjør man det? Noen som har litt info om det?
Fant tilfeldigvis denne lenken her: http://www.prestashop.com

terry
Stamgjest
Stamgjest

Post by terry »

Det er jo folk som lager ting og selger det hjemmefra på nett. Fo eks. hjemmelaget såpe kanskje noe for alergikere som ikke tåler parfyme o.l.
Så akkurat en gammel episode av Norge Rundt. Der var det en kar som lagde reklamebilder, tekst og band logoer å trykte dem på gitar plektere. Hadde vistnok Metalica som kunder.
Om man klarer å øve litt kan man jo lage bilder, malerier, tegninger eller kanskje digitale bilder/kunst å selge på nett. Ser det er ganske mye sånt på Ebay.

Noen flere som har en bizniz ide for ME folk på nett?
Hvert snøflak faller der det skal! -Buddha-

gazpacho
Fast plass
Fast plass

Post by gazpacho »

Noen flere som har en bizniz ide for ME folk på nett?
Hvis en er flink til å fotografere så er jo blurb en super idé.

Post Reply