Til Sørlandets Rehab.Eiken 16 juni? Tips til ting å ha med?

Dette underforumet tar opp temaene utdanning, omskolering, jobb og arbeidstrening. Her kan man utveksle erfaringer. For faglige tips og råd om hvilke muligheter og rettigheter man har for tilrettelegging når man er syk finner du under NAV-forumet.

Moderators: Stjernøye, Suebird

Post Reply
Vicky
Husvarm
Husvarm

Til Sørlandets Rehab.Eiken 16 juni? Tips til ting å ha med?

Post by Vicky »

Jeg har fått telefon fra Eiken med 2 datoer jeg kunne velge mellom.
19 mai og 16 juni. Så da ble det 16 juni på meg pga min manns turnus på jobb.

Noen andre som skal dit 16 juni?

Er det noe dere som har vært på rehabilitering anbefaler at jeg skal ta med meg under oppholdet? Noe dere angrer at dere ikke tok med dere etc?

Funderer på hvordan jeg skal komme meg ned dit. Kjøre selv, ta en overnattingstopp halveis hos familie, da blir det ikke så langt, eller ta tog og buss.
Er sommer når jeg skal dit, så tenkte at det hadde vært greit å ha bil om jeg vil ta meg en kjøretur, komme meg litt bort fra "huset" Komme seg til cafè, butikk ved behov etc.

Aner jo ikke hvor lange avstand det er fra senteret til buikk og cafèn jeg har lest er der.

Men også greit å "slippe" å kjøre nedover.

nofu
Husvarm
Husvarm

Re: Til Sørlandets Rehab.Eiken 16 juni? Tips til ting å ha m

Post by nofu »

hei,
det er egen tråd her:
http://meforum.krikkert.net/viewtopic.p ... t&start=36

Det er lenge siden jeg var der, så ting har kanskje endret seg, men den gang fikk vi helt grusomme håndkler, så anbefalingen min måtte bli: ta med dine egne!

Butikken ligger rett over gaten, 5 min. å gå. Men det er også det eneste som finnes av tilbud utenfor huset. Så hvis du vil komme deg litt rundt, må du ha bil eller drosje, "bussen" går kun på bestilling til og fra toget.

Håper du får et fint opphold!

flisil
Husvarm
Husvarm

Re: Til Sørlandets Rehab.Eiken 16 juni? Tips til ting å ha m

Post by flisil »

Håndklær burde du absolutt ta med selv. Håndklærne du får der er mindre enn de vi bruker som håndhåndkle her hjemme. Jeg tok ikke med for jeg visste at jeg ikke kom til å bruke bassenget og jeg trodde det var det vi trengte stort håndkle til.

Det er ca 500m til butikken. En prix butikk og en bunnpris. Skal du til noe annen butikk så må du kjøre et stykke tror jeg.

Post Reply