Friskvern i Asker

Dette underforumet tar opp temaene utdanning, omskolering, jobb og arbeidstrening. Her kan man utveksle erfaringer. For faglige tips og råd om hvilke muligheter og rettigheter man har for tilrettelegging når man er syk finner du under NAV-forumet.

Moderators: Stjernøye, Suebird

Post Reply
Kattedamen
Husvarm
Husvarm

Friskvern i Asker

Post by Kattedamen »

Hei!

Er det noen som har vært på dagtilbud på Friskvern i Asker?
De har avtale med helse sør-øst om rehabilitering for ME/CFS og jeg vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på dette...
Da min lege lurte på om dette var noe jeg skal prøve.

Det står egentlig veldig lite på hjemmesiden deres og jeg sendte mail for å høre mer om tilbudet men fikk ikke et godt svar :hva:

Håper noen kan gi litt mer tilbakemelding :tob:
Livet er en reise, vi vet aldri hvor vi ender.......

julees
Husvarm
Husvarm

Re: Friskvern i Asker

Post by julees »

Jeg har vært der for vel litt over 2 år siden! så kan jo ha forandret seg siden det..

Jeg var da i en gruppe med noen andre, ingen av de andre hadde ME men andre diverse plager. det var egentlig 3 ganger i uken, men det ble for mye for meg, så jeg hadde bare 2. det var for det meste bare trening (veldig lett og individuell trening!), og undervisning ?en gang i uken? tror kanskje ikke det var så ofte heller, men det husker jeg ikke helt. kanskje annen hver? fikk et opplegg av fysioterapeut om hvilke øvelser jeg skulle gjøre, og intensiteten valgte man selv :)

ettersom ukene gikk gjorde jeg mindre og mindre, da det ble litt mye for meg. men alt i alt så var det et vedig bra opplegg, men ble litt mye.. det var heller ikke egentlig rettet mot ME i det hele tatt, undervisningene var også bare generellt.. håper du fikk noe svar, så er det bare å spørre om mer, så skal jeg prøve å svare det jeg husker :)

Post Reply