utdanning

Dette underforumet tar opp temaene utdanning, omskolering, jobb og arbeidstrening. Her kan man utveksle erfaringer. For faglige tips og råd om hvilke muligheter og rettigheter man har for tilrettelegging når man er syk finner du under NAV-forumet.

Moderators: Stjernøye, Suebird

Post Reply
Kattedamen
Husvarm
Husvarm

utdanning

Post by Kattedamen »

Hei!

Jeg prøver så mye jeg orker å få ferdig utdanningen min på universitetet. Det går så fort som jeg klarer. Så fremdriften er ikke så alt for høy, 10poeng per semester. Så jeg tar de fagene som står igjen, slik at jeg kan få graden min.
Men jeg sliter veldig med enkelte av disse fagene som står igjen. Det er veldig mye pugge/detalj-fag til eksamen. Jeg kan pensum men når jeg stresser og blir sliten på eksamen, så skriver jeg meg langt ned i karakter. Jeg vet jo innerst inne at jeg kan dette men det blir bare rot. Så hva gjør dere andre som studerer?
Livet er en reise, vi vet aldri hvor vi ender.......

HeltUtmattet
Stamgjest
Stamgjest

Re: utdanning

Post by HeltUtmattet »

Blir for det meste å studere hva som feiler en desverre! Ellers er jeg for gammel til å studere mere, føler jeg. Har to fagbrev, og det får holde liksom. Men jeg er veldig glad for å lese at du klarer å studere! Så ble jeg jo nysgjerrig på hva du studerer?! :P

Post Reply